SKAFTÖ GOLFKLUBB GRUNDADES 1963

I en svårforcerad terräng – både i form av komplicerade markägarförhållanden och bohuslänsk gnejs blev SkGK en 18- hålsbana 1994.

Träning

Börja spela golf

Nybörjarpaket (Grönt kort)

Nu är anmälan öppen för nybörjarutbildningen på Skaftö 2023. Hos oss får du en bra och enkel enkel väg in i golfen till ett reducerat pris. Du börjar med att välja om du vill göra det i grupp eller privat. Gruppkurserna pågår under två halvdagar och går fortast medans du under vårat privata upplägg bokar tiderna själv med golfklubbens tränare.

Testar testar

BO OCH SPELA GOLF PÅ SKAFTÖ GK

Bo på Tweed Hotell Skaftö i personliga rum direkt på banan​! Välj mellan lilla och stora golfpaketet eller bara bo hos oss.

VÄLKOMMEN TILL SKAFTÖ GOLFKROG

Öppet alla dagar 11-15

Ta med vänner, familj, golfare eller icke golfare för att mysa i vår härliga miljö. Ät, drick och koppla av samtidigt som du njuter av solen på vår terrass! På ovanvåningen kan du bo på Tweed Hotell Skaftö.